Публічна інформація

Відповідно до статті 10 Закону України
«Про доступ до публічної інформації» кожна особа має право:

1.    Знати у період збирання інформації, але
до початку її використання, які відомості про неї та з якою метою збираються,
як, ким і з якою метою вони використовуються, передаються чи поширюються, крім
випадків, встановлених законом;

2.    Доступу до інформації про неї, яка збирається
та зберігається;

3.    Вимагати виправлення неточної, неповної,
застарілої інформації про себе, знищення інформації про себе, збирання,
використання чи зберігання якої здійснюється з порушенням вимог закону;

4.    На ознайомлення за рішенням суду з
інформацією про інших осіб, якщо це необхідно для реалізації та захисту прав та
законних інтересів;

5.    На відшкодування шкоди у разі розкриття
інформації про цю особу з порушенням вимог, визначених законом.

 

Відповідно до статті 19 Закону України
«Про доступ до публічної інформації» запитувач має право звернутися до
розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується
ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

 

Згідно зі статтею 23 Закону України «Про
доступ до публічної інформації» запитувач має право оскаржити:

1.    Відмову в задоволенні запиту на
інформацію;

2.    Відстрочку задоволення запиту на
інформацію;

3.    Ненадання відповіді на запит на
інформацію;

4.    Надання недостовірної або неповної
інформації;

5.    Несвоєчасне надання інформації;

6.    Невиконання розпорядниками обов’язку
оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього закону;

7.    Інші рішення, дії чи бездіяльність
розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.

 

1.     Форма запиту

2.     Порядок складання:

·     ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або
адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;

·      загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи
зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

·      підпис і дату за умови подання запиту в письмовій
формі.

Запит на інформацію, розпорядником якої є КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, може
бути поданий:

·      на поштову адресу: 07301, Київська область, м.
Вишгород, вул. Кургузова, 1 (на конверті вказувати «Публічна інформація»);

·      на електронні адресу: vyshgorodcrl@gmail.com;

·      телефоном/факсом: тел. (04596)54-739, тел./факс
(04596) 25-77

Форму запиту на отримання інформації можна отримати в адміністративних
приміщеннях КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР за адресою: м Київська область, м.
Вишгород, вул. Кургузова, 1 (приймальня).

3.     Відмова та відстрочка
в задоволенні запиту на отримання публічної інформації

Розпорядник інформації має право
відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:

·      розпорядник інформації не володіє і не зобов’язаний
відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти
інформацією, щодо якої зроблено запит;

·       інформація, що
запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно
до частини другої статті 6 цього Закону;

·       особа, яка подала
запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 Закону фактичні
витрати, пов’язані з копіюванням або друком;

·      не дотримано вимог до запиту на інформацію,
передбачених частиною п’ятою статті 19 

4.      Оскарження
рішень суб’єктів владних повноважень, їх дій чи бездіяльності

 

·       Згідно із Законом
України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на запит має бути надано
не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит
стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації
серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20
робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

·       Відповідно до статті
23 Закону «Про доступ до публічної інформації», рішення, дії чи бездіяльність
розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника,
вищого органу або суду.

·       Оскарження рішень, дій
чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до
Кодексу адміністративного судочинства України.

·       Відповідно до статті
17 Закону України «Про доступ до публічної інформації» парламентський контроль
за дотриманням права людини на доступ до інформації здійснюється Уповноваженим
Верховної Ради України з прав людини, тимчасовими слідчими комісіями Верховної
Ради України, народними депутатами України.

·       Громадський контроль
за забезпеченням розпорядниками інформації доступу до публічної інформації
здійснюється депутатами місцевих рад, громадськими організаціями, громадськими
радами, громадянами особисто шляхом проведення відповідних громадських слухань,
громадської експертизи тощо

·       Державний контроль за
забезпеченням розпорядниками інформації доступу до інформації здійснюється
відповідно до закону.

    •  

Основною метою діяльності Підприємства є надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги, що надається в амбулаторних або стаціонарних умовах лікарями відповідної спеціалізації (крім лікарів загальної практики – сімейних лікарів) у плановому порядку або в екстрених випадках і передбачає надання консультацій, проведення діагностики, лікування, реабілітації та профілактики хвороб, травм, отруєнь, патологічних і фізіологічних (під час вагітності та пологів) станів та здійснення управління медичним обслуговуванням населення. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:

1.     Медична практика з надання вторинної та інших видів медичної допомоги населенню, в тому числі за видами: діяльність лікарняних закладів, загальна медична практика, спеціалізована медична практика;

2.     Забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря з надання вторинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку; * організація надання вторинної медичної допомоги у визначеному законодавством порядку, в тому числі надання консультацій, проведення діагностики, лікування, реабілітації та профілактики хвороб, травм, отруєнь, патологічних і фізіологічних (під час вагітності та пологів) станів; направлення пацієнтів відповідно до медичних показань для надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги з іншої спеціалізації або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги; * планування, організація, участь та контроль за проведенням диспансеризації населення, у тому числі безперервне відстеження стану здоров’я пацієнта з метою своєчасної профілактики, діагностики та забезпечення лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів;

3.     Взаємодія з суб’єктами надання вторинної (спеціалізованої) з іншої спеціалізації та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта;

4.     Організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану) з іншої спеціалізації та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, а також відбору хворих на санаторно-курортне лікування та реабілітацію у визначеному законодавством порядку;

5.     Проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачою листків непрацездатності; » направлення на МСЕК осіб зі стійкою втратою працездатності;

6.     Участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;

7.     Участь у державних та регіональних програмах щодо скринінгових обстежень, профілактики, діагностики та лікування окремих захворювань у порядку визначеному відповідними програмами та законодавством; > участь у визначенні проблемних питань надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги;

8.     Надання рекомендацій Засновнику та Органу управління щодо розробки планів розвитку вторинної медичної допомоги;

9.     Визначення потреби структурних підрозділів Підприємства та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні для забезпечення населення доступною, своєчасною (цілодобовою) та якісною медичною допомогою; > моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання; * забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Підприємства; * зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, замісників їх аналогів, отруйних та сильнодіючих речовин (засобів) згідно з вимогами чинного законодавства України;

10.  Залучення медичних працівників для надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги, в тому числі залучення лікарів, що працюють як фізичні особи – підприємці за договорами підряду, підтримка професійного розвитку медичних працівників для надання якісних послуг; * закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання медичних послуг, зокрема лікарських засобів (включно Наркотичних засобів та прекурсорів), обладнання та інвентарю;

11.  Координація діяльності лікарів із надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги з іншими суб’єктами надання медичної допомоги, зокрема закладами вторинної іншої спеціалізації та третинної медичної допомоги, санаторіїв, а також з іншими службами, що опікуються добробутом населення, зокрема соціальними службами та правоохоронними органами;

12.  Надання платних послуг з медичного обслуговування населення відповідно до чинного законодавства України;

13.  Надання послуг з медичної реабілітації; * надання елементів паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів, моральну підтримку членів їх сімей;

14.  Надання будь-яких послуг іншим суб’єктам господарювання, що надають вторинну (спеціалізовану) медичну допомогу.

15.  Проведення клінічних випробувань лікарських засобів та експертизи матеріалів клінічних випробувань; * інші функції, що випливають із покладених на Підприємство завдань;

16.  Медична практика за спеціальностями вказаними в ліцензії;

17.  Забезпечення попиту населення в кваліфікованій вторинній (спеціалізованій) медичній допомозі;

18.  За необхідності, своєчасне та обґрунтоване направлення хворих на стаціонарне лікування в обласні заклади та інші провідні клініки України (спеціалізовані центри);

19.  Організація роботи по охороні материнства і дитинства;

20.  Забезпечення Підприємства кваліфікованими кадрами, медикаментозним та матеріально- технічними забезпеченням, транспортом;

21.  Правовий, соціальний і професійний захист медичних працівників;

22.  Ліцензована у встановленому порядку діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання;

23.  Огляд на стани сп’яніння алкогольного та наркотичного походження;

24.  Профілактичні медичні огляди населення, включно Наркологічні профілактичні огляди, медико-психологічні огляди водіїв та працівників інших професій, включно Попередні, періодичні, позачергові;

25.  Організація і надання платних послуг населенню відповідно до цін та тарифів, затверджених у встановленому чинним законодавством порядку, а також па підставі укладених договорів з підприємствами, установами, організаціями та громадянами;

26.  Експертиза тимчасової непрацездатності хворих, видача та продовження листків непрацездатності, надання трудових рекомендацій хворим, що потребують переводу на інші ділянки роботи, своєчасне направлення хворих до медико-соціальних експертних комісій;

27.  Проведення різноманітних заходів, спрямованих на зміцнення і захист здоров’я населення, запобігання захворювань, забезпечення надання населенню гарантованого рівня медичної допомоги;

28.  Здійснення консультацій хворих висококваліфікованими спеціалістами з обласних лікувально-профілактичних закладів та працівниками науково-дослідницьких інститутів;

29.  Організація постійного проведення, підвищення кваліфікації лікарів та середнього медичного персоналу;

30.  Аналіз стану фінансового забезпечення Підприємства і його структурних підрозділів та розгляд фінансових планів;

31.  Здійснення закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та інвентарю, інших засобів, необхідних для функціонування Підприємства та його підрозділів; ’ утримання будівель, споруд і технічних засобів Підприємства та його підрозділів у належному стані;

32.  Належна експлуатація та функціонування медичного обладнання у підрозділах Підприємства;

33.  Контроль за використанням матеріально-технічних ресурсів у підрозділах Підприємства;

34.  Облік матеріальних цінностей, у тому числі медичного обладнання та інвентарю;

35.  Планування ремонтно-будівельних робіт, оснащення медичним обладнанням та інвентарем;

36.  Надання майна в оренду за згодою Засновника;

37.  Прийом та розгляд власних звернень громадян в межах компетенції;

38.  Організація проходження навчально-виробничої та переддипломної практики студентами медичних навчальних закладів I-IV рівнів акредитації та створення бази для проходження платної та безоплатної інтернатури випускниками медичних навчальних закладів;

39.  Організація заготівлі сільськогосподарської продукції з метою поліпшеного харчування хворих;

40.  Підприємство здійснює також інші види діяльності, які не заборонені чинним законодавством України і відповідають меті та предмету діяльності, що передбачені даним Статутом. Підприємство може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.

Керівнику КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР Клюзку Івану В’ячеславовичу нараховується заробітна плата в межах фонду оплати праці виходячи з посадового окладу , визначеного відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 р. № 859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності та об’єднань державних підприємств» згідно умов контракту і Статуту, фактично відпрацьованого часу, а також премії, гарантійних і компенсаційних виплат, передбачених законодавством, здійснюються міським головою за поданням органу управління майном у разі відсутності заборгованості із заробітної плати працівникам підприємства, спожиті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевих бюджетів у межах затвердженого фонду оплати праці.

Інформацію про використання публічних коштів можете знайти на відповідній сторінці в мережі Інтернет.

Є-Data – це офіційний державний інформаційний портал у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація про використання публічних коштів та реалізується ідея «Прозорого бюджету»  відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів». Портал призначений для вільного та безоплатного задоволення публічного інтересу до інформації щодо контролю, утворення, розподілу та використання публічних коштів. Побачити на веб-порталі Є-Data, як витрачаються кошти КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР можливо скориставшись пошуковою системою сайту, ввівши ЄДРПОУ КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР – 01994391. Шукати інформацію можна на вкладці “Пошук за трансакціями” серед платіжних документів або на вкладці “Пошук за розпорядниками” серед звітності. Для пошуку за трансакціями необхідно задати часовий період, який не повинен перевищувати 1 місяць. Кожну трансакцію з переліку можна відкрити натиснувши на неї. Інформація відкриється у формі платіжного документа, де зазначено, коли, ким, скільки, за що та кому було сплачено.

Це треба знати кожному

Фотогалерея