Декларування
Суб’єкти декларування в ЗОЗ
За загальним правилом, окрім суб’єктів, уповноважених на виконання функцій держави чи місцевого самоврядування, подавати декларацію зобов’язані посадові особи юридичних осіб публічного права.
Державні та комунальні заклади охорони здоров’я, зокрема й КНП, також належать до юридичних осіб публічного права, оскільки створені розпорядчим актом (рішенням) органу державної влади чи місцевого самоврядування.
Електронну декларацію подають:
головний лікар, директор, генеральний директор (тобто керівник закладу, яку б назву його посада не мала) центрального, обласного, районного, міського (міст обласного значення, міст Києва та Севастополя) рівня
керівники державних/комунальних медичних ВНЗ та їхні заступники
керівники державних/комунальних науково-дослідних та наукових установ
президент, перший віце-президент, віце-президенти, головний учений секретар, інші члени президії (обрані загальними зборами) НАМН України
державні службовці, посадові та службові особи державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері управління охороною здоров’я (медичні департаменти, управління, відділи)
Декларації не подають такі посадові особи державних і комунальних ЗОЗ, як керівники ФАПу та закладів, які надають медичну допомогу в невеликих населених пунктах і, головне, не мають обласного значення. Це стосується також працівників, які займають посаду головного бухгалтера, керівника чи завідувача структурного підрозділу, медичних сестер, сестер-господинь, заступників керівників медзакладу.
Отже, декларацію подають лише керівники закладів охорони здоров’я центрального, обласного, районного, міського (міст обласного значення) рівня. Інші посадові особи цих закладів — ні (ч. 5 ст. 45 Закону про запобігання корупції).
Хто належить до членів сім’ї суб’єкта декларування
Членами сім’ї суб’єкта декларування, які не є його подружжям або неповнолітніми дітьми станом на останній день звітного періоду, є будь-які особи, які проживали спільно з суб’єктом декларування, були пов’язані спільним побутом, мали з ним взаємні права та обов’язки станом на останній день звітного періоду або сукупно протягом не менше 183 днів протягом року, що передує року подання декларації (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживали із суб’єктом декларування, але не перебували у шлюбі.
Усі інші особи, за відсутності хоча б однієї із вказаних вище ознак, для цілей декларування не вважаються членами сім’ї суб’єкта декларування (наприклад, особи, які за відсутності вказаних ознак спільно орендують (користуються) житло, проживають в одній квартирі, кімнаті у гуртожитку, готелі тощо).
Електронна декларація: як подавати
На сайті НАЗК подано поради щодо оформлення та подання декларацій. Зокрема, розміщено Роз’яснення щодо заходів фінансового контролю у вигляді пронумерованих запитань — відповідей. Радимо перед заповненням розділів декларації ознайомитися з роз’ясненням.
Якщо потрібна технічна допомога під час роботи з Реєстром декларацій:
- зателефонуйте за номером 0 44 200 06 94
- напишіть на support@nazk.gov.ua
скористайтеся електронною формою для повідомлень про помилки під час роботи з декларацією
Загальні рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Перед початком роботи з Реєстром – потрібно отримати електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП) в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (далі – АЦСК). Перелік АЦСК можна переглянути за посиланням;
– потрібно мати персональну електронну поштову скриньку (у разі відсутності персональної електронної поштової скриньки потрібно її створити). Рекомендуємо у назві поштової скриньки не використовувати символи “-”, “_”.
Також не рекомендується використовувати поштові скриньки, розташовані у домені RU (наприклад: хххххх@mail.ru);
– для коректної роботи з Реєстром рекомендуємо використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії. Для встановлення інтернет-браузера Google Chrome Ви можете перейти за посиланням
Початок роботи з Реєстром
- необхідно перейти на сторінку входу до Реєстру за посиланням
- правильно обрати АЦСК, який Вам видав ЕЦП, зі списку, обрати файл ключа та ввести пароль особистого ключа ЕЦП, натиснути “Увійти”;
- при реєстрації обов’язково слід перевірити правильність Ваших даних, а саме П.І.Б. (має бути українською) та ІПН. У разі виявлення розбіжностей необхідно припинити реєстрацію та звернутись до АЦСК, який Вам видав ЕЦП (отримати новий ключ з правильними даними) та здійснити реєстрацію з новим ключем;
- при реєстрації правильно вказуйте адресу персональної електронної поштової скриньки (на цю адресу буде направлено лист підтвердження реєстрації) та Ваш номер телефону (у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку Ви вказуєте при реєстрації і не залежить від адреси, вказаної Вами при отриманні ЕЦП);
- для завершення реєстрації необхідно увійти до Вашої поштової скриньки (вказаної при реєстрації), відкрити електронний лист “Підтвердження реєстрації у Єдиному Державному Реєстрі Декларацій” та перейти за посиланням. Якщо у вхідній пошті немає листа підтвердження реєстрації перевірте папку “Спам”.
- якщо при спробі входу до Реєстру система видає помилку при зчитуванні ключа або іншу, пов’язану з використанням Вашого ЕЦП, Ви маєте можливість перевірити Ваш електронний цифровий підпис за допомогою online-сервісу шляхом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням
Результатом успішної перевірки буде повідомлення: ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО.
- якщо при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, зверніться до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ключ;
- якщо Ви вже зареєстровані в Реєстрі, але змінили електронний ключ, Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру і скористатись посиланням: “Я загубив/змінив свій приватний ключ”.
Заповнення декларації (повідомлення про суттєві зміни у майновому стані) – після створення нового документа послідовно заповнюйте відповідні розділи. Для коректного збереження внесеної інформації та переходу до наступного розділу використовуйте відповідну кнопку у кінці кожного розділу;
- у Реєстрі можна здійснити збереження чернетки документа та продовжити роботу пізніше. Для того, щоб внесена персональна інформація зберігалась, Вам потрібно працювати з документами на одному комп’ютері в одному інтернет-браузері (рекомендується Google Chrome);
якщо при заповненні окремих розділів постійно виникають помилки, спробуйте видалити дані цього кроку за допомогою кнопки у верхньому правому куті розділу та заповніть цей розділ знову.
Декларації посадових осіб КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР за 2021 рік
Генеральний директор
Директор медичний
Заступник генерального директора з технічних питань
Заступник директора медичного з поліклінічної роботи
Заступник директора медичного з лікувальної справи
Головний бухгалтер